Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 проблем с вървенето.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 156 проблем с вървенето.

    Здравейте момчета,
    нов съм във форума и преди месец си закупих алфа 156 1.8 т.с от Бургас съм.ОТ началото вървеше много , но и купих спортен филтър и го сложих за около седмица , но не вървеше така както от началото и стария филър остана незакрит и може да се е замърсил. Смених спортния филтър ,защото не стигаше въздух и като и давах газ глъхнееше и за това смених пак със стария , но сега не върви както преди ... Но иначе колицата е ПУШКА ! За хора със сърце !И ако може някакви напътствия за смяна на филтъра ,че е мн забутан ...

  • #2
    колега от кои квартал си искаш ли дасе видим че не познавам друг с такава кола

    mod edit:
    колега, тия работи се уточняват на ЛС
    Last edited by tonov; d.m.y г., 23:08.

    Comment


    • #3
      Не че искам да се правя на всезнаещ , обаче не си първият който се оплаква от подобен проблем, след като е бил със спортен филтър. Ако ползваш търсачката може да изскочи нещо по твоя въпрос. Един приятел беше сложил спортен филтър на 156 1.6ts и след една седмица вика "край - нещо колата си ... мамата и не върви като преди". И се оказа че му е заминал дебитомера. Не искам да те плаша с този вариант. Най - добре първо си провери дали случайно не смуче въздух от някъде другаде. Например при мен беше скъсан шланга м/у дросел клапата и дебитомера и като я настъпя - много бръмчи и малко върви.
      Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
      Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от dinew Покажи съобщение
        колега от кои квартал си искаш ли дасе видим че не познавам друг с такава кола

        mod edit:
        колега, тия работи се уточняват на ЛС
        От Меден РУдник съм Пък да същата работа мн ръмжи пък не върви както преди.Където ми е дебитомера , имам едно съединение което още като я взех беше цялото облепено и нз може от там да взима въздух Но преди беше самолетче сега я усещам ,че не е както преди . Един дебитомер колко му варира цената ?

        Comment


        • #5
          Е точно за това съединение ти говоря. И при мен беше облепено с изолирбанд и от там си дърпаше въздух. То може да ти изглежда читаво, но само си направи експеримента да го свалиш и да го погледнеш. Мойто един колега като го свали му се разпадна в ръцете. А относно цената на дебитомера аз си взех magneti marelli 160лв. ми излезе, а мисля че цената на Бош беше 240лв. И преди да набиваш пари за дебитомер - намери някой който да ти направи една диагностика като хората.
          Last edited by Kanev; d.m.y г., 00:19.
          Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
          Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщение
            Е точно за това съединение ти говоря. И при мен беше облепено с изолирбанд и от там си дърпаше въздух. То може да ти изглежда читаво, но само си направи експеримента да го свалиш и да го погледнеш. Мойто един колега като го свали му се разпадна в ръцете. А относно цената на дебитомера аз си взех magneti marelli 160лв. ми излезе, а мисля че цената на Бош беше 240лв.
            Надявам се ,че ако сменя съединението ще се оправи ... Дано дебитомера да не е заминал , че пак сумати пари ... А можеш ли да ми препоръчаш някой читав майстор в Бургас ?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от burgazliqta Покажи съобщение
              Надявам се ,че ако сменя съединението ще се оправи ... Дано дебитомера да не е заминал , че пак сумати пари ... А можеш ли да ми препоръчаш някой читав майстор в Бургас ?
              Тук трябва някой колега от Бургас да питаш.
              Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
              Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщение
                Тук трябва някой колега от Бургас да питаш.
                ОКи ще се радвам , ако още колеги се включат в дискусията ...
                Last edited by burgazliqta; d.m.y г., 00:55.

                Comment


                • #9
                  Пропуснах да ти кажа за съединението или т.нар. шланг. Опитаха се да ми го пробутат чисто ново за 100лв. което си е доста пари. От сега да знаеш, че е възможно да те шокират с тази цена. Намери си читаво такова втора ръка. Моето го взех за 35лв. и беше като чисто ново. Даже му пръснах малко силикон за всеки случай. А ако дебитомера ти е читав и проблема е само в съединението ще ти се оправи вървежа. Това е което мога да ти кажа.
                  Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                  Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                  Comment


                  • #10
                    колега мога да ти препоръчам един сервиз в Бургас намира където е бензиностанция шел посока меден рудник точно преди нея има един магазин за джанти зад него има автомивка влизаш навътре и след 100тина метра в дясно ще видиш сервиз там питаи за георги дано да съм помогнал

                    Comment


                    • #11
                      елементарен е проблема, и ще ти помогна да си спестиш едни 200+лв

                      при слагането на "спортен филтър" особенно ако е евтин влизат изключително много боклуци и естествено страда дебитомера, който на жаргон казано се зацапва...
                      От тук следва почистване отиваш и си вземаш спрей за дебитомери, може и контактен спрей, сваляш го и го почистваш хубаво не прекалявай, пръскай по малко и изчаквай да се изпари, и така докато блесне после го слагаш и си слагаш оригиналния филтър с оригиналната кутия и си караш и спирате с тия евтини тунинзи от миналия век
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        елементарен е проблема, и ще ти помогна да си спестиш едни 200+лв

                        при слагането на "спортен филтър" особенно ако е евтин влизат изключително много боклуци и естествено страда дебитомера, който на жаргон казано се зацапва...
                        От тук следва почистване отиваш и си вземаш спрей за дебитомери, може и контактен спрей, сваляш го и го почистваш хубаво не прекалявай, пръскай по малко и изчаквай да се изпари, и така докато блесне после го слагаш и си слагаш оригиналния филтър с оригиналната кутия и си караш и спирате с тия евтини тунинзи от миналия век
                        Мерси много братле ... Първа кола ми е и не съм много компетентен и подаради тази причина питам. Мерси още един път ,че наистина сумата отиваше 200+ . И днеска сложих нови джанти + зимни гуми и нещо предницата взе да пука отпред , пък не опират никъде , имаш ли си някаква представа от какво може да е ?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщение
                          Не че искам да се правя на всезнаещ , обаче не си първият който се оплаква от подобен проблем, след като е бил със спортен филтър. Ако ползваш търсачката може да изскочи нещо по твоя въпрос. Един приятел беше сложил спортен филтър на 156 1.6ts и след една седмица вика "край - нещо колата си ... мамата и не върви като преди". И се оказа че му е заминал дебитомера. Не искам да те плаша с този вариант. Най - добре първо си провери дали случайно не смуче въздух от някъде другаде. Например при мен беше скъсан шланга м/у дросел клапата и дебитомера и като я настъпя - много бръмчи и малко върви.
                          Повече от година карам със спортен филтър, монтиран в кутията на оригиналния и нямам проблеми.Ако се монтира извън кутията, трябва да се укрепи някак, понеже идва малко тежък и от вибрациите и тръскането се поврежда въздуховода или се разхлабва при съединенията и почва да смуче въздух не откъдето трябва.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Повече от година карам със спортен филтър, монтиран в кутията на оригиналния и нямам проблеми.Ако се монтира извън кутията, трябва да се укрепи някак, понеже идва малко тежък и от вибрациите и тръскането се поврежда въздуховода или се разхлабва при съединенията и почва да смуче въздух не откъдето трябва.
                            Ми да моето съединение е бая облепено и има една миниатюрна цепнатинка , от която не вярвам да смучи чак толкова въздух Но ще потърся в моргите съединение и ще го сменя ,пък за ново 100 лева няма....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от burgazliqta Покажи съобщение
                              Ми да моето съединение е бая облепено и има една миниатюрна цепнатинка , от която не вярвам да смучи чак толкова въздух Но ще потърся в моргите съединение и ще го сменя ,пък за ново 100 лева няма....
                              Заради нестегната скоба след дебитомера замалко да вляза в един филм с две нули след първата цифра.Виж и едно тънко маркуче от отдушника на капака на клапаните, влиза след дебитомера в дебелата тръба, да не е напукано или хпабаво.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment

                              Working...
                              X